21 Aralık 2008

Herkese benden iPhone!?

Yılbaşı, dertli başım. Eş dostu hediye yağmuruna tutmak ne kadar zor. Ona kazak al, buna kravat, diğerine bluz, şuna kaşkol. Zor iş şu hediye seçimi. Peki, yakın çevrenize bu yıl şöyle bir kıyak yapıp birer iPhone hediye etseniz.

Ekonomiden haberim var. Çıldırmadım da. Canım gerçek iPhone'dan bahseden kim? Zaten kapanın elinde kalıyor. Ben Windows 6.0 Mobile işletim sistemiyle çalışan, 10 veya daha üzerinde sipariş verdiğinizde marka olarak üstüne isminizi bile yazdırabileceğiniz bu el işi, göz nuru telefondan bahsediyorum. Ne prestijli olur değil mi?

Siteyi daha detaylı incelerseniz aklınıza gelen her ürünü sipariş verebileceğinizi (belli bir adette), Çin'in (öyle ya da böyle) neredeyse dünyadaki herkese, herşeyi yettirecek kadar yüksek üretim gücüne sahip olduğunu göreceksiniz. Sahi, sizin gözünüze ne ilişti?


Hiç yorum yok: