13 Aralık 2008

Rock yıldızı bebek

Berlin'deki KaDeWe mağazasında Rock star baby ürünleriyle tanışma fırsatı buldum. Rock star baby, Jon Bon Jovi'nin sadık elemanlarından baterist Tico Torres'in bebek/çocuk giyim ve aksesuarları markası. Müzisyenliğinin yanı sıra ressam ve heykeltraş da olan Torres bu marka altında bebekler ve çocuklar için giyim, mobilya, araba, biberon, emzik, oyuncak, halı, havlu, mücevherat, gözlük, daha aklınıza ne gelirse tasarlıyor. Torres'in kullandığı desenler arasında kurukafalar da yer alsa da (ki eşim her ne kadar beğenmese de ben bayıldım) benim favorim Born to be my baby yazılı, gül motifli eşyalar oldu. Hatta bir biberon aldım bile (malum oğlumuz Pars'ın eli kulağında :)
Bildiğim kadarı ile markanın Türkiye'de satışı yok. Ancak dilerseniz online RSB mağazasını gezip ürünler hakkında bilgi alabilirsiniz.

Madem Bon Jovi ve Born to be my baby dedik şarkının video klibini de izleyelim o zaman. Hem de Tico Torres'in 20 yıl önceki halini de görelim. Bence RSB tasarımları bu şarkıdaki bateri performansı kadar başarılı olmuş. Tico & RSB rocks!



2 yorum:

Pınar dedi ki...

Sanırım Pars'ı çok renkli bir yaşam bekliyor. :)

...kurukafalı bir bebek giysisini ben de pek sevmezdim ama bu şirin olduğu gerçeğini değiştirir mi? Hayır... :)

Sinan Yüzaklı dedi ki...

Evet. Özellikle bizim yaşamımıza renk katacağı kesin. Umarım ileride kendi renklerini belirlemede de başarılı olur :)

Kurukafa bir yana, acaba, KISS grubunun üyelerinden biri bebek giysileri tasarlasa yine de beğenirmiydim onu bilmem bak :)))