20 Ocak 2009

Cranberries biraz daha kalamaz mıydı?

90'lı yılları kasıp kavuran Cranberries fırtınası 21. yüzyılda dindi. Bir araştırdım da, 2001 yılındaki 'Wake up and smell the coffee'den sonra (şu albümün isminin güzelliğine bakın!), 2002'de bir Best of çıkarıp ortadan kaybolmuşlar. Bildiğim kadarıyla Kızılcıklar'ımızdan bazıları solo projelerle kariyerlerine devam ediyorlarmış. Ayrıntılı bilgisi olanlar yorum yazarsa sevinirim. 

Birkaç gündür Cranberries krizine tutuldum. Kendilerine özgü gitar riff'leri ve solistleri Dolores O'Riordan'ın içimizi dışımızı gıcıklayan sesini dinlemeden duramıyorum. Zombie, I just shot John Lennon, Linger, Dreams, Promises, Ode to my family... Biri bitiyor, diğeri başlıyor. 

Grubun klipleri de son derece başarılıdır hani. Gündeme uygun olarak 'Zombie' klibini bekliyorsunuz değil mi? Yok, o kadar 'siyaseten doğrucu' olamıyorum. O yıllarda Akmar pasajını çınlatan 'İyyahey, iyyahey' şarkısı yerine bir o kadar sevdiğim Promises parçasını seçtim video olarak. Favori müzik kliplerimden bir tanesidir kendileri. Finali de pek acımasızdır. 




Hiç yorum yok: